HelpDesk
Každý problém nebo chybu můžete nahlásit do našeho HelpDesku. Naši servisní pracovníci se budou vašemu ticketu co nejdříve věnovat.
Vzdálená pomoc
Pro efektivnější komunikaci v případě potíží můžete využít systému vzdálené podpory. Připojíme se na váš počítač během několika vteřin.
Download
Potřebujete stáhnout aktuální instalační balíčky informačního systému GINIS? Využijte naše nové webové rozhraní nebo klasický FTP přístup.
Znalostní báze
Nejčastější problémy našich zákazníků jsme shrnuli do uceleného přehledu. Potřebujete pomoc a nevíte kde začít? Zkuste to ve znalostní bázi.
Soňa Černotová
vedoucí sekce STANDARD
Milan Kaderka
vedoucí sekce EXPRESS
Tomáš Hubacz
servisní pracovník
Tomáš Martynek
servisní pracovník
Zuzana Holubcová
servisní pracovník
Adéla Pavelková
servisní pracovník
Kristýna Čáslavová
servisní pracovník
Roman Bartl
analytik