Firma GORDIC představila v divadle DIOD v Jihlavě novou podobu jednotného vizuálního stylu a inovované logo.
GORDIC představil „neuronovou síť“ své značky. Hlavním cílem nového vizuálního stylu byla okamžitá rozpoznatelnost značky mezi konkurencí a vyjádření nového směřování firmy. GORDIC je společnost, která vytváří kód, a proto chce pomocí kódu ovlivňovat i identitu značky. Proto se firma vydala cestou dynamického designu, jenž umožňuje nepřeberné možnosti využití od generování patternu pro každého zaměstnance přes tvorbu grafů pro business inteligence nástroje až po aplikace v prostředí virtuální reality.
Jako základní prvek byl zvolen „bod“, pod kterým si lze představit jak datový bod, tak i konkrétního člověka, myšlenku nebo produkt. Všechny body jsou vzájemně propojené a předávají si informace. Tím GORDIC ukazuje nejen svou vizi o bezpečné a propojené společnosti, ale i fakt, že firma je silná tak, jak silné jsou její vztahy. Můžeme říkat, že GORDIC má nyní de facto firemní neuronovou síť své značky. Získal tak nástroj, jehož výstupní design je generovaný softwarově a reaguje na základě vstupů. Díky tomu každý zaměstnanec GORDICu vytváří a zároveň i vlastní svou část vizuální krajiny, svou gordickou identitu, která je originální a nezaměnitelná.